luni, 17 noiembrie 2008

amintiri.....de iarna

Vremea deja s-a racit destul de tare si mai sunt cateva zile si va fi Decembrie.....Va veni iarna cu zapada pana atunci? Toata lumea, copii si adulti, asteapta zapada. Asteapta sa se joace in zapada, sa schieze, sau pur si simplu sa admire copacii cu promoroaca. Mie imi este dor de sanie.Imi amintesc cum in fiecare iarna ma dadeam pe derdelusul de pe strada bunicilor mei si cum ma invata bunicul sa nu ma duc in şanţ cu sania si cum se dadea si el cu mine.
Abia astept sa vina si la mine Mos Nicolae si Mos Craciun (ca si eu sunt un copil...mai mare)si sa imi aduc din nou aminte cat de entuziasmata eram cand aveam vreo 6 ani ca vine Mos Craciun, cum il asteptam nerabdatoare la usa sa ii spun o poezie si el sa ma rasplateasca dandu-mi un cadou.
Sunt multe momente frumoase legate de sarbatorile de iarna pe care mi le amintesc cu foarte mare placere si as vrea sa la mai traiesc macar o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu